Daisypath Anniversary tickers
I'm Raa :)
hidup umpama ice-cream, jum nikmatinya sebelum ia mulai cair!!

Tuesday, February 12, 2013

Hello sweetie pie


Assalamualaikum :) see the picture? Hikhik. Cerita dia macam ni. Aku memang suka sangat makan gelato (ice-cream) bagi lah aku satu kedai gelato tu, nak aku habiskan pun aku sanggup. Hehh tipu sangat. Aku ni suka je cerita nak bom israel bom gaza. Mati kejang urat aku makan gelato banyak macam tu. silap silap berak kencing keluar gelato balik. Haha. Haritu, teringin sangat nak makan gelato, so aku pun bagi tahu Emer, dah aku tengah bbm dengan dia pun time tu, so esoknya surprise surprise gelato untuk aku. TAPI tak surprise sangat, sebab aku tahu je dia nak pergi beli gelato untuk aku. Tapi tak kisahlah, sebab aku kan drama queen. So aku buat-buat terkejut jela. Btw thanks for the gelato :p 

Eh jap jap. Nak selit cerita lain, malas nak buat entry baru. Hahaha. Haa macam ni, ada yang tegur kat fb  cakap : "awak dah ada daisy path dengan Amirul balik?" Aku pun : "Kalau ada kenapa kalau takde kenapa?" Dia : "tak tanya je, kita blogwalker, selalu jugak singgah sahur kat blog awak" aku : "okay thanks, singgah selalu :)" Dia : "heee thee sweet lah awak dengan bf awak" Aku : *End Chat*
And sambil gelak terfikir, sweet kejadah haram. Dah berapa lama dah tak contact. Amirul pun dah ada gf baru. Aku je malas nak edit blog buang daisy path dengan dia and daisy path dengan ieja tu. Menyemakje simpan kenangan orang yang dah buang aku dari hidup dia. Hahaha.

Okay sampai sini sajaaaaaa :D