Daisypath Anniversary tickers
I'm Raa :)
hidup umpama ice-cream, jum nikmatinya sebelum ia mulai cair!!

Wednesday, January 30, 2013

Friends

Assalamualaikum. Blog dah bersawang, pastu tetiba je nak hapdet pepagi buta. An emotional story to be told actually. Friends, I will let you know my feeling through this. Bismillah...

See the picture below first :


From the picture above you know right that we are not in a good friendship as sibling anymore? You understand right? I'm sure you do. Aku tak nak salahkan sesiapa dalam hal ni, and aku pun tak nak lah besar-besarkan hal ni. Sebab aku tahu, bila dah jadi macam ni, diri aku pun kena bertanggungjawab untuk salah aku sendiri. *admit*

Tapi tolonglah tahu bahawa aku luahkan kat blog ni sebab aku tak tahu nak cakap macam mana dah. To be honest, I'm sad, indeed and as expected I'm mad.

Nampak sangat yang salah ni nampak kat aku and yaya, sebab kitorang pergi makan sama lah bagai kan semua? Kan? Come on lah, kitorang sebilik kot. The most important we are understanding and cared each other. Cuz I felt once in my life being left by my roommate yang merangkap kawan baik sendiri. Faham and tahu kan siapa?

Kalau nak ungkit lah banyak alasan bagai tak nak pergi makan ke apa, nak pulak aku ungkit yang bila aku dengan yaya datang bilik atas, tahu kan bilik siapa. Lepas tu aku pernah kan datang Tun Puteri tak banyak pun, memang lah mengaku tak selalu tapi paling busuk pun sekali dua tu pernah lah datang lepak kan? Lepas tu kalau aku dengan yaya terserempak dengan orang yang boleh kat tengah-tengah jalan buat-buat macam orang tak kenal? Heyy come on!!!!! Aku dengan yaya boleh ungkit lagi banyak kot rasanya. But are we making issued of this stupid thing? NOTTTTT! Because we appreciate this friendship! We love and we miss to gathered together as a sibling. But it just you guys don't understand!

Aku rasa masing-masing pun dah besar, and benda ni pun tak payah sangat lah nak ye ye besarkan.  Sebenarnya aku dengan yaya dah penat pun, rasa macam syok sendiri rindu, sedih bagai. Masing-masing ada otak fikir lah sendiri, and kalau aku terserempak tak excited tegur korang macam selalu tu korang dah boleh faham sendiri rasanya. And you know, our friendships broke by words just like that! SHREDDDD! Good right??????? 

Sorry for all my mistake and behalf of me I'm forgiving you guys too. Aku tahu korang mesti angin kalau baca post ni sebab cara aku cakap pun korang tahu kan macam mana bila marah. So sorry again. Aku just luahkan je pun. Hoping you guys understand.

p/s : crossing fingers, hoping that everything turns into normal eventually ;'(

For : Yaya, Ain, Tasya, Yan, Syaa
From : Heartbroken me, anazera.