Daisypath Anniversary tickers
I'm Raa :)
hidup umpama ice-cream, jum nikmatinya sebelum ia mulai cair!!

Thursday, December 27, 2012

Tesco oh Tesco

Assalamualaikum. Aku geram dengan Tesco. Geram sangat. Buat kaunter punya lah banyak, tapi kenapa? Kenapa? Kenapa hanya satu kaunter je yang berfungsi, yang dibuka, Beratur bukan main panjang. Rasanya diorang dah boleh kot buka kaunter lagi dua or tiga untuk menyenangkan pelanggan. As usual, dah hujung2 bulan ni angin monsun yang tak tentu memang menjemput aku punya baran lah kan. Dah lah tu, buat kerja lambat terhegeh2. Ya Allah, dah la penat cari barang rumah kak uda, pluss layan anak buah aku yang entah pape ak itu nak ini. Eii, dapat pulak kat kaunter kena beratur panjang lagi. Mulut aku tak payah cakap lah, rasanya bukan boleh ikat reben je muncung aku tu, nak buat tali sauh kapal pun boleh sangat aku rasa. Haishh~ Dah la mood tengah swing swing. Sekarang ni aku rasa aku lagi banyak diam daripada bercakap kot. Malas nak bercakap sangat. Kalau aku bercakap mesti benda yang marah-marah je. Aidil, Imissyou! :'(