Daisypath Anniversary tickers
I'm Raa :)
hidup umpama ice-cream, jum nikmatinya sebelum ia mulai cair!!

Wednesday, August 22, 2012

Assalamualaikum. Hello semuanya. Maaf lah lama betul tak hapdet kat rumah comel aku ni. sampai dah beranak ranak lipas kat dalam rumah comel aku ni ;p apa apa pun aku nak wish SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua orang dan MOHON AMPUN SANGAT SANGAT DARI HUJUNG RAMBUT SAMPAI HUJUNG KAKI kalau aku over annoying banyak buat salah ke, terlepas cakap atau taip lagi lagi kat blog ni ;p hee hee. Tengok! Even lambat pun aku tetap wish tauu! hahaha

Okay nak cerita yang aku dah berjaya buat permohonan untuk ke ________________________, so nanti selamat tinggal kawan kawan kl, kawan kawan uitm, kawan kawan yang aku selalu jumpa lah. Okay, untuk kali ni punya permohonan aku x bagi tahu sesiapa pun yang aku mohon untuk ke situ. Hee hee. Nanti kalau bagi tahu parah. Time dah tiba masa, aku yang tak pergi sebab semua tak bagi.

And tak lupa love story ;') sad story. Amirul, biasalah dengan kitorang, tak pernah lah tak ada benda yang tak kena. Kenapa lah kan sampai macam ni? Selalu sangat terfikir, kenapa kalau mula mula bercinta everything goes so smooth and perfect? Tapi sekarang kenapa jadi macam ni? Sedih gila. And haritu aku ada kenal dengan budak lelaki ni. Haihh~ dua hari berjalan lancar, rasa seronok tahu tak? ia rasa macam bila dah lama sangat tak dapat perhatian lelaki, tiba tiba ada lelaki lain datang bagi attention. Tapi hari ketiga semua berubah. Aku sedar aku tak patut buat macam ni. Apa pun jadi antara aku dengan amirul, aku still gf dia. Kitorang belum pun putus. Okay, sangat tak dinafikan. Amirul sendiri jujur dia ada texting dengan perempuan lain sampai perempuan tu pun tangkap cintan demgan dia. Tapi biarlah, itu Amirul. Kalau Amirul dah macam tu, lebih baik aku tak macam tu. Ini untuk hubungan aku jugak. And untuk diri aku. Yang penting aku kena setia dan sabar.

Oh hello jangan lupa Aidil Antonio best buddies ever. Raya pertama pagi pagi dah hantar kek red velvet yang adik dia buatkan untuk aku ;) sweet sangat, then dia terus berangkat balik Perak ;') Sabtu baru balik sini.

Dan yang last pasal perasaan sendiri. Okay, sedih pasal Amirul is definitely lah kan. Tapi aku masih tak tinggalkan pelajaran aku. Haa, even raya and tak ada semangat pun aku kental gak study macam orang gila setiap malam. Okay malam ni sikit je. Sebab aku skype dengan baby yana and sibuk hapdet kat rumah comel ni. Study sampai menangis sebab tak faham, korang ada? Haha. tak lupa jugak perasaan nak balik Lendu cecepat, tak tahu lah kenapa nak sangat balik sana cepat. Sebab ada kawan aku kot kat sana. So kat rumah aku tak ada lah sunyi study macam orang sewel. Kot lahh!

aku rasa dah cukup kot celoteh aku ni> nak sambung skype dengan Norliana Ishak. Apa apa pun Minta maaf dari hujun rambut sampai hujung kaki. Kalau umur panjang aku datang lagi tulis kat blog ni. and kalau umur tak panjang mohon bagi tahu famly aku, kawan kawan aku. aku sayang sangat kat diorang. Tak lupa kat Amirul, aku cintakan dia <3 d="d">