Daisypath Anniversary tickers
I'm Raa :)
hidup umpama ice-cream, jum nikmatinya sebelum ia mulai cair!!

Wednesday, June 6, 2012

hye rumah comel :) bye rumah comel :(

Assalamulaikum :') seperti yang dirancang, saya akan pulang ke melaka pada hari jumaat ni (esok) so seperti yang dijangkakan, saya akan berjarang jarang dan sangat jarang melekat kat rumah comel saya ni. Dah kenapa pakai saya saya pepagi buta ni? Okay back to normal :p macam yang aku cakap haritu lah, dah balik uitm sure and so very lah aku malas nak hapdet pape kat rumah comel ni kann. Im sorry okay, sepnjang 4 bulan jangan lah berharap yang aku akan hapdet macam macam cerita, Tunggu lah time cuti ke hape nanti tauu! And jangan lah ada yang sibuk sibuk kat fb nanti, blogger lupa diri macam dulu tuu kan, ada hamba Allah tu siap buat status tag link blog aku lagi cakap macam tu. Hesh~ dunia dunia :p takpelah, manusia tu kan macam macam :p

Ouh hampir terlupa :') im gonna miss my rumah burung biru and rumah muka buku also, and kawan kawan yang ada kat sana especially too Cik Sofea Shalin :') Cik Izian Izzati Zuhairi :') Cik Adilla SPB :') and tak lupa jejaka jejaka yang cakap aku ni macam pengkid segala :') rindu korang jugak nanti :)

Ouh tak nak lupakan :) Tengku A*** cakap kat wall dia : nazera seorang gadis yang sangat berlainan :) she is so outspoken, loud and sangat sangat sempoi. she is so different from girls out there =))
#tak dilupakan, status ini meraih 43 likes okay :) hee hee, bangganya aku.

Ouh tidak dilupakan jugak :p ingat tak gadis yang dulunya selalu bergantung harap pada seorang jejaka kesayangannyaa? Okay, dia masih tak berubah, masih juga bergantung harap pada si jejaka kesayangannya. Buktinya, jejaka kesayangannya menolong atau lebih tepat mengajarnya cara cara nak check jadual :p Hmm, nazera, belajar berdikari lah okay lepas ni, jangan nak bergantung  harap sangat!

Okay sampai sini sahaja mingkin, terasa nak tulis panjang panjang, tapi pagi pagi macam ni idea tak ada sangat. bye, love xo :*