Daisypath Anniversary tickers
I'm Raa :)
hidup umpama ice-cream, jum nikmatinya sebelum ia mulai cair!!

Monday, June 4, 2012

updating

assalamualaikum :')

maaf kalian, aku terpaksa remove chatbox aku. memandangkan chatbox aku dah jadi gelanggang tinju mulut antara unknown dengan readers aku jadi adalah lebih baik aku buang je chatbox aku tu. tak adalah aku dapat saham dosa korang bertekak kan :p lagi pun dah ramai yang salah faham kat chatbox tu. yang amirul tu bukan lah ex boyfriend aku, dia kawan baik aku jee. yang kawan aku ni pun satu, tetiba je nak letak nama amirul kat chatbox aku, selalu aku panggil amir jee --" hmm~ okay, itu yang pertama.

yang kedua, aku dah nak balik uitm, macam biasalah bila kat uitm kan, memang akan jarang sangat lah melekat dengan blog aku ni, nama je hari hari mengadap laptop tapi tak online lah kot, sebab kalau dah sampai kat uitm tu mood malas untuk menghapdet cerita kat rumah comel aku ni macam membuak buak jee. walaupun kadang kadang rasa macam ada benda best nak distory moryy kan. sebab bila kat uitm selalu banyak assignment typing, well, kitee ni kan lain sikit, kalau buat kerja kat benda alah bercahaya ni mata kita senak lah :p #entah macam mana tah rasa mata senak. hee hee. kalau time online tak kisah tau berjam2 depan laptop sampai mata nak buta pun layann~ tapi kalau buat kerja, assignment bagai siap je terus nak tutup. tah apesal tah :) lagipun aku busy kat sana :) sila faham :)

yang ketiga, ayah aku kena tahan kat wad kecemasan tadi. okay sebenarnya dua tiga hari ni ayah berperangai pelik. aku tak perasan tapi ibu perasan, kasih seorang isteri kann.. but i hope please tolonglah jangan tarik nyawa ayah aku secepat ini :'( Ya Allah panjangkan lah umur dia, sejujurnya kan aku masih memerlukan ayah. alangkah aku kehilangan amirul kemudian abang dan diikuti aidil yang ketiga mereka masih wujud dalam dunia ni aku dah separa gilaa. apalagi kalau Allah itu mencabut nyawa ayahku? jangan berpakat untuk bergilir2 meninggalkan aku. macam yang aku cakap kat entry yg haritu. hidup aku dipenuhi dengan lelaki2 penyayang dan tatkala ditinggalkan aku boleh gila tahu!

ini yang terakhir mungkin, aku dah delete gambar yang aku pakai baju ILOVEYOU AMIRUL, which i drew it on the singlet by myself, euww kinda ugly for me. but im appreciate my artwork, because it is to show i love him at that moment. aku delete sebab aku tengok kat profile picture dia pun dah tak ada pape yang ada kaitan dgn aku, mcm gambar "myrul naz" yang dalam love pink tu. and gambar aku kat snoworld tu.. hmm, so i decided to delete it. adil bukan?