Daisypath Anniversary tickers
I'm Raa :)
hidup umpama ice-cream, jum nikmatinya sebelum ia mulai cair!!

Tuesday, July 26, 2011

MENYAHUT CABARAN SENARAI KESYUKURAN

This time saya sahut cabaran senarai kesyukuran si Haylena.


Saya bersyukur saya mempunyai blog untuk letak senarai kesyukuran :p
Saya bersyukur nama saya Nazera Azman. Cikgu-cikgu sukakan nama saya. Saya kembang.
Saya bersyukur saya mempunyai kaki yang pendek.
Saya bersyukur saya tinggi dari haylena sikit. (opss! Haylena baru sahaja memintas saya minggu lepas..ala..2cm je.. :p)
Saya bersyukur saya tak pandai main futsal. (tak ade lah nak injured nanti :p hehe)
Saya bersyukur saya tidak sakit kaki bila pakai high heels. (bolehlah nampak tinggi sikit bila pakai high heels :p)
Saya bersyukur saya tidak cacat fizikal dan mental. (ea?)
Saya bersyukur saya berada dalam keluarga yang bahagia.
Saya bersyukur bapa saya cool.
Saya bersyukur emak saya pandai masak.
Saya bersyukur saya dengar cakap abang saya. (kalau tak.tah hape jadi tah dengan saya sekarang!)
Saya bersyukur adik-beradik saya ramai.meriah.kecoh.riuh.hiruk pikuk.hingar bingar.mereng.gila.
Saya bersyukur saya tahu ayam goreng sedap.
Saya bersyukur anak-anak buah saya sukakan nasi goreng saya. Jadi bila saya malas, saya masak je nasi goreng.
Saya bersyukur saya Islam. (ok tiba-tiba serius)
Saya bersyukur saya tidak racist.
Saya bersyukur saya tidak gemuk dan tidak kurus. (okayokay, saya buncit!)
Saya bersyukur saya tidak allergic terhadap makanan yang best seperti seafood, ayam dan lain-lain.(saya allergic terhadap paru..tapi takpa..bukan best pun :p)
Saya bersyukur saya tidak hisap rokok/dadah.
Saya bersyukur saya dapat nombor satu dalam peperiksaan pertengahan tahun semasa darjah satu. Inilah kali pertama dan terakhir.Haha.
Saya bersyukur saya selalu kena rotan di sekolah. Sekarang saya dah lali dengan hukuman rotan. Tak herannn..(eh tapi kalau yang rotan kat penjara tu mestila tak lali langsung! tak mau..takotttt!)
Saya bersyukur saya takut dengan azab tuhan..takottt...eh jom sembahyang!
Saya bersyukur saya pernah mempunyai peta negara asing di belakang seluar. Bukan semua orang dapat pengalaman ni tau.
Saya bersyukur rambut saya lebat atau banyak menurut pekerja-pekerja salun berbangsa cina.
Saya bersyukur kalau ada orang jealous dengan saya. Maksudnya saya lebih bagus daripadanya. (sebab kalau saya tak bagus, buat apa orang nak jealous kannnnnnn)
Saya bersyukur saudara saya Khairi sekolah di Sabak Bernam. Di sana ada banyak barang menarik dan murah. Shopping!!
Saya bersyukur saya masuk UiTM.UiTM menjadikan saya seorang yang extrovert. (yeke?ke extravaganza?)
Saya bersyukur saya dapat senior-senior yang sporting and sayangkan saya dan kawan-kawan saya jugak. (ada yang lain tu dapat senior yang mcm hape je. PADAN!)
Saya bersyukur ada kawan macam Aizad Azhar.Fariza Zakaria.Natasya Nadzira.Ruhil Haylena. (ni ikut alphabetical order, yang depan sekali jangan perasan).
Saya bersyukur saya jumpa Amirul Hadi.
Saya bersyukur Amirul Hadi lelaki yang baik.comel && romantic dalam diam :)
Saya bersyukur saya pernah jadi cikgu tadika.Saya dapat jumpa kanak-kanak yang comel.manja.mengada-ngada.yang tak lupe saya walaupun dah berbulan saya tinggalkan mereka. (besides saya memang sukekan kanak-kanak!)
Saya bersyukur Teacher Edy buatkan saya account ASB. Saya ada wang simpanan sekarang :) (kalau tak jangan haraplahh!)
Saya bersyukur Encik Ghafar Baba menegur pakaian saya walaupun ada orang lain pakai lebih teruk dari saya. Dari situ saya tahu badan saya seksi. (tolong jangan muntah darah di sini. Diluar please.)
Saya bersyukur badan saya athletic. walaupun sebenarnya lembik takde stamina :p
Saya bersyukur saya tinggal lagi 2 bulan sahaja untuk habiskan pra diploma yang saya rasa macam tak habis-habis ni. Phewwh!
Saya bersyukur kerana saya bersyukur.
Oh ya, saya bersyukur kerana anda berjaya baca list yang mengantukkan ini sampai habis. :D

Alhamdulillah.

Marilah kita bersyukur.