Daisypath Anniversary tickers
I'm Raa :)
hidup umpama ice-cream, jum nikmatinya sebelum ia mulai cair!!

Sunday, July 17, 2011

amirul hadi :)

saya update pasal amirul hadi bukan sebab saja-saja nak tayang dia. saya update untuk kepuasan diri sendiri. besides saya exited tentang diri dia :)

saya suka amirul hadi. dia comel bukan kat muka, dia comel kat perangai yang manja-manja tuu. saya sukaa sangat! :)

saya suka amirul hadi. dia kat depan malu-malu tapi dalam handphone semangat macam orang tak tau maluu. saya sukaa sangat! :)

saya suka amirul hadi. dia suka pegang tangan saya. lepas tu usap2 tangan saya. tangan dia licin, tangan saya tak *banyak buat kerja dapur okay! tiputipu!* bile dia usap saya tahan je geli. sebab saya sukaa sangat bila dia pegang tangan saya. rasa macam dimanja-manjakan gituu :)

saya suka amirul hadi. bila jauh dia selalu cakap : b rindu bby laa. padahal baru lima minit berpisah :) kawan-kawan saya cakap gediknyaa korang! tapi saya tak kisah sebab saya sukaa sangat!

saya suka amirul hadi. dia tinggi, bila nak cakap kene dongak sampai sakit tengkuk. kakak-kakak senior selalu ejek. naz ni pendek sangat laa. jalan sebelah myrul mcm itu dan ini. blabla dan blupblup! lantak lah nak cakap apa pun sebab saya sukaa sangat!

saya suka amirul hadi. dulu dia panggil saya buncit! herhh, kadang2 rasa macam nak cubit je mulut dia. tapi saya sebenarnya sukaa, mcm gelaran manja gituu. saya sukaa sangat!

saya suka amirul hadi. bila dia senyum dia ada dua biji bola kat pipi. comel kan! bola pipi dia buat saya selalu teringat kat kawan saya fatin athirah! saya sukaa sangat!

saya suka amirul hadi. sebab saya rasa saya suka dia lahh :)